|
“Fluir” és una instal·lació
audiovisual interactiva. L’usuari pot interactuar amb 6 contextos
diferents mitjançant la manipulació d’un joystick.
En aquesta instal·lació es creen 6 espais diferents
a partir de cadascun dels elements que configuren els ambients més
la intervenció de l’usuari, generant-se experiències
permeables entre les pròpies accions dels elements de cadascun
dels contextos més l’acció de l’usuari,
afectant-se mútuament.
En els diferents contextos visuals i sonors l’usuari pot
experimentar amb contextos fluids, o en sentit oposat, amb contextos
no fluids. Això significa que l’usuari pot trobar-se
amb elements que obstruïssin l’esmentada fluïdesa,
entenent-se com elements que impossibiliten un context fluid, o
pel contrari podrien ser entesos com elements que generen un nou
context, possibilitant noves experiències.
Amés, és possible tornar a experimentar el mateix
context vàries vegades o tornar a ell després d’un
temps.
|
|
Recordant la interacció per
part de l’usuari, s’ha de considerar el joystick a partir
del qual es juga amb els diferents elements de cadascun dels contextos,
com una poderosa eina. Es pot obtenir una excitant experiència
explorant no només els usuals eixos de les Y i de les X que
proporcionen aquest tipus d’eines si no també a través
dels seus botons i rodes. S’ha de ser conscient que no tots
els espais que un pot experimentar “Fluir” responen
de igual forma a cadascun dels controladors del joystick, ja que
depenent de l’acció i del moment es diferent l’experiència,
no només al que respecte a cada context per separat, si no
també a dins del mateix context.
“Fluir” és un joc que flueix entre possibilitats
i impossibilitats, sent així que es pot experimentar amb
la impossibilitat a la possibilitat i amb la possibilitat a la possibilitat.
|
|
|